Kid tilbyr nå interiørveiledning!

Interiørveiledning i samarbeid med

Elin Fossland Interiørdesign

Kid har inngått samarbeid med Elin Fossland Interiørdesign, og tilbyr gjennom dette interiørveiledning til sine kunder. Elin og Mari Fossland sin ekspertise kombinert med Kid sitt sortiment skal skape helhetlige interiørløsninger. Målet er å gjøre profesjonell interiørhjelp mer tilgjengelig for flere.

Norges ledende tekstil- og interiørkjede Kid tar hjemmestyling et skritt videre og lanserer interiørveiledning med Elin Fossland Interiørdesign. Interiørarkitekt Elin Fossland og datteren Mari tilbyr skreddersydd rådgivning og profesjonell interiørhjelp gjennom tjenesten.

«Vi setter stor pris på samarbeidet med Elin Fossland Interiørdesign. Deres erfaring og evne til å skape helhetlige løsninger passer godt sammen med vårt sortiment. Sammen kan vi gjøre det enklere å tilby interiørveiledning og skape hjem som føles tidløse og personlige», sier sortimentsansvarlig Linda Teigen hos Kid.

Tre nivåer av veiledning

Samarbeidet mellom Kid og Elin Fossland Interiørdesign er delt inn i tre prispakker. Kunden kan velge ulik grad av rådgivning, alt fra digitale møter til personlig oppfølgning i hjemmet. Pakkene omfatter blant annet veiledning i fargevalg, dekor, møblering og interiørløsninger, samt forslag til materialer som fliser og tekstiler. Som en del av tjenesten utarbeides også konkrete produktlister basert på Kids sortiment.

Om Elin Fossland Interiørdesign

Elin Fossland er en av Norges fremste interiørarkitekter, og har ved flere anledninger blitt fremhevet i den internasjonale Interior Design Review av Andrew Martin, en årlig bokserie som samler verdens fremste designere og viser de nyeste internasjonale trendene. Sammen med datteren Mari, som også har etablert seg som interiørdesigner, skaper de tidløse og funksjonelle interiørløsninger med fokus på helhet og personlighet.

«For oss er det veldig spennende å få lov til å samarbeide med en så stor og veletablert aktør som Kid. Vi ser frem til å kunne kombinere vår erfaring og kreativitet med deres sortiment, og håper samarbeidet kan inspirere flere til å skape personlige og helhetlige hjem», sier Elin Fossland.

De tre pakkene vil koste fra 6950,- til 29950,- kroner og samarbeidet lanseres 11. september.

Mer informasjon om samarbeidet finner du her

Next
Next

Toscani har hatt en super start